- 29 september 2017
- | Bron: Carfix
Verlichtingscampagne Hella mikt op veiligheid
Verlichtingscampagne Hella mikt op veiligheid Zien en gezien worden met goed afgestelde koplampen Tijdens de winter is een goede verlichting essentieel voor de veiligheid in het verkeer. Hella start daarom met de Verlichtingscampagne, om de aandacht te vestigen op het belang van goede verlichting en veiligheid op de weg. Onder het motto “zien en gezien worden” ondersteunt Hella de groothandel, garages en dus ook de weggebruikers. Met speciaal samengestelde actiepakketten voor de grossier en de groothandel kan Hella namelijk een optimale beschikbaarheid in de markt garanderen. Met goede verlichtingsproducten alleen ben je er nog niet. Lampen moeten bijvoorbeeld ook goed worden afgesteld. Hella voorziet daarom in professionele lichtafstelapparatuur voor de garagist. Naast actiepakketten en de middelen voor een goede afstelling zorgt Hella in de donkere maanden ten slotte ook voor technische service. Daarnaast ontvangt de besteller een unieke retro poster op plexiglas.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.